Nadajemy uprawnienia w grupach
W grupach tak samo jak na Twojej stronie firmowej możesz nadać swojemu zespołowi odpowiednie role. W przypadku grup są to dwie zaszczytne funkcje: administrator lub moderator.
Administrator to najwyższa rola na grupie. Może on nią zarządzać, edytować jej szczegóły, zatwierdzać prośby o dołączenie, akceptować posty, a nawet usuwać użytkowników. Co ważne, w przeciwieństwie do moderatora, administrator może również wprowadzać zmiany w ustawieniach grupy i usuwać innych administratorów oraz moderatorów.
Miej na uwadze bezpieczeństwo swojej grupy i rozdawaj przywileje rozsądnie. Z drugiej strony, pomoc zawsze się przyda. Dobrze, jeśli ktoś z Twojego zespołu, lub profesjonalna agencja, trzyma rękę na pulsie i moderuje dyskusję w Twojej grupie.
Tworząc grupę, automatycznie zyskujesz rolę administratora. W przypadku, gdy chcesz dodać do niej nową osobę, wejdź na swoją grupę i znajdź zakładkę Członkowie.
Teraz wpisz w wyszukiwarkę imię i nazwisko osoby, którą chcesz dodać jako administratora. Po przesunięciu kursorem myszki na trzy kropki przy tej osobie pokaże Ci się lista czynności, które możesz wykonać z tym kontem. Wybierz opcję Dodaj jako administratora.
A może potrzebujesz pomocy technicznej profesjonalistów? Napisz na biuro@dynamite-studio.pl — chętnie Ci pomożemy!
Opowiedz nam, czego potrzebujesz. Możesz liczyć na nasze pomysły i pomoc.
Komentarze
Powiązane zobacz więcej
wpisyZaufali nam
Dodaj komentarz