Zachwyć algorytmy Google’a
Czy wiesz, że już sama optymalizacja strony może przynieść realny ruch z Google? Sprawdź niewykorzystany potencjał zlecając nam audyt strony internetowej. Namierzymy dla Ciebie wszelkie niedoskonałości strony i słabości w działaniach off site. W naszym zespole są również programiści, więc możemy zająć się wdrożeniem wytycznych płynących z audytu. Znajdziesz u nas kompleksowe wsparcie, które poprawi pozycje Twojej strony i zwiększy ruch z Google.
Audyt SEO strony internetowej
Zachwyć algorytmy Google’a
Od lat wykonujemy z sukcesami SEO lokalne oraz ogólnopolskie. Pracujemy dla firm z wielu branż, więc posiadamy różnorodne, bogate doświadczenia. W naszym portolio zawsze jest kilka sklepów, a zatem jesteśmy na bieżąco w trendach pozycjonerskich pod e-commerce.
Nasze audyty stron to materiał przygotowany wszechstronnie. Obejmuje zarówno działania on-site, w tym analizę treści oraz kodu, a także działania off-site czyli linki prowadzące do strony. W raporcie z audytu strony możesz znaleźć także wyniki badania konkurencji pod kątem prowadzonych przez nich działań pozycjonerskich.
Możesz powierzyć nam zarówno wykonanie audytu, jak i jego wdrożenie. Mamy w zespole doświadczonych programistów, pracujących zarówno na autorskich CMSach, jak i open sourcowych jak Word Press, Presta Shop, czy Magento.
Większość naszych klientów nie jest specami od IT. Dbamy o to by raporty z audytu stron były napisane w sposób zrozumiały. W rezultacie nasz klient może wdrożyć wiele zmian samodzielnie, a także skutecznie kontrolować prace powierzone programiście.
Z naszego doświadczenia wdrożenie audytu daje zwykle szybkie, a co jeszcze ważniejsze często spektakularne efekty. Wzrosty na pozycjach zwykle widać już w ciągu kilku dni od wdrożenia zaleceń.
Już na wstępnym etapie zastanowimy się wspólnie, jak optymalnie zrealizować Twoje cele i jak skutecznie wyprzedzić konkurencję.
Dla większości przedsiębiorców strona www ma pozyskiwać nowych klientów. Najlepszym i zwykle najtańszym źródłem klientów są wyszukiwarki internetowe, więc Twoja strona musi odpowiadać technicznym standardom badanym przez algorytmy. Nawet nowe strony są często nieprzygotowane do skutecznego pozycjonowania, bo programiści rzadko mają szerszą wiedzę o pozycjonowaniu. W rezultacie kod strony nie jest zoptymalizowany, a struktura treści jest nieodpowiednia. Strona bez optymalizacji nie ma w zdecydowanej większości przypadków szansy na wysokie pozycje dla mocnych fraz. Poza tym optymalizacja strony obniża koszty dalszego pozycjonowania, czyli audyt strony zwraca się również w zmniejszeniu dalszych kosztów jej wypozycjonowania. Te wszystkie elementy łącznie i każdy z osobna decydują o znaczeniu audytów SEO.
Google szybko reaguje wzrostami na wprowadzenie optymalizacji z audytu
Audyt SEO to pewnego rodzaju schemat testowania i badania Twojej strony, który składa się z blisko dwustu pozycji. Często techniczne, nierzadko niezrozumiałe dla normalnych ludzi:-), ale istotne dla pozycjonera i kluczowe dla Google. Biorąc to pod uwagę, zaprezentujemy audytowane obszary chociaż hasłowo:
Analiza struktury strony – przyjazne adresy URL, wykorzystanie mikroformatów, linkowanie wewnętrzne, uwzględnienie struktury strony w przydziale słów kluczowych, przekierowania w obrębie domeny, stronicowanie, sortowanie, atrybuty canonical, sitemapa, poprawność plików htaccess oraz robots.
Analiza kodu – poprawność kodu pod kątem pozycjonowania, przygotowanie wzorcowych nagłówków oraz page title dla każdej zakładki, wskazanie błędnych nagłówków wartych poprawy lub usunięcia.
Analiza treści na stronie – ilość oraz jakość treści z punktu widzenia SEO na każdej zakładce przeznaczonej do pozycjonowania, analiza duplikacji treści, research i analiza słów kluczowych oraz ich użycie ze wskazaniem braków i koncepcją ich uzupełnienia, wskazówki optymalizacyjne względem elementów graficznych.
Audyt Off Site – historia domeny i linkowania, jakość oraz liczba linków, toksyczność linków.
Analiza skuteczności konkurencji – jakość oraz skala działań link buildinowych, źródła wartościowych linków i potencjalne kierunki do wykorzystania, optymalizacja kodu strony, frazy przynoszące ruch.
Analiza danych od Google – analiza danych z Google Analytics oraz Google Search Console, w tym błędy indeksacji, analiza szybkości strony.
Możesz spodziewać się, że wskazówek optymalizacyjnych będzie wiele lub bardzo wiele. Niezmiernie rzadko zdarzają się zapytania od klientów, których strony są poprawnie zoptymalizowane. Takie przypadki wyłapujemy na starcie i proponujemy ograniczenie audytu jedynie do elementów realnie wymagających zainteresowania.
Wskazówki z audytu strony będą konkretnymi wytycznymi dla programisty i poprowadzą go za rękę od startu do mety. W rezultacie część działań będziesz mógł wdrożyć samodzielnie, a jedynie te wymagające wiedzy programistycznej powierzyć specom IT. Jasne wytyczne to również gwarancja, że poprawki będzie można wdrażać bez zbędnych wątpliwości interpretacyjnych.
Często bywa tak, że nasi klienci nie mają czasu lub umiejętności programistycznych, by samodzielnie wdrażać zalecenia z audytu strony. Nierzadko nie mają również kontaktu z programistą, który rzetelnie i sprawnie wdroży niezbędne zmiany. W takich i każdych innych okolicznościach polecamy się Twojej pamięci. Nasz zespół na co dzień tworzy strony internetowe (link) i sklepy internetowe (link), więc służymy naszą wiedzą i doświadczeniem.
Wprowadzenie zaleceń audyty to często skokowy wzrost liczby odwiedzających stronę.
Pomożemy Ci dotrzeć do Twoich potencjalnych klientów.
Zaufali nam