Niech Google sprzedaje dla Ciebie
Czy chcesz skutecznie korzystać z najtańszego sposobu na pozyskiwanie klientów w Twoim sklepie internetowym? Rozpocznij od audytu SEO, bo optymalizacja sklepu to podstawa, która obniży koszty i przyspieszy efekty pozycjonowania sklepu internetowego.
Audyt sklepu internetowego
Niech Google sprzedaje dla Ciebie
Odpowiadamy za pozycjonowanie sklepów, które miesięcznie odwiedza ponad 3 mln użytkowników. Pozycjonujemy sklepy różnych branż, od modowych przez turystyczne i z wyposażeniem wnętrz, a na medycznych skończywszy. Różnorodne doświadczenia procentują, a Ty możesz na tym tylko skorzystać.
W zależności od Twoich potrzeb możesz nam zlecić kompleksowy audyt sklepu lub jego część, np. analizę onsite, działania off-site (w tym badanie konkurencji i nakreślenie strategii pozyskiwania linków) lub audyt UX sklepu internetowego
Każda branża ma swoją specyfikę, język i skróty myślowe, z który dla laika niewiele wynika. Jeżeli stawiasz pierwsze kroki w SEO i chcesz wypromować swój sklep, uzyskasz od nas merytoryczne wsparcie, które ułatwi Ci dalsze planowanie działań. Podpowiemy jak przy okazji innych działań wspomóc pozycjonowanie sklepu internetowego.
Nawet najlepszy audyt bez poprawnego wdrożenia wytycznych niewiele wnosi. Jeżeli brakuje Ci sprawdzonych, kompetentnych i szybkich rąk do pracy, służymy pomocą naszego doświadczonego zespołu.
Wdrożenie naszego audyty skutkować będzie szybkimi wzrostami na pozycjach. Dodatkowo pomożemy Ci nadać działaniom priorytety, by rozpocząć od tych, które dadzą największe efekty.
Nawet sklepy z ruchem zyskują po audycie
Już na wstępnym etapie zastanowimy się wspólnie, jak optymalnie zrealizować Twoje cele i jak skutecznie wyprzedzić konkurencję.
Odpowiedź jest jednoznacznie twierdząca, a przyczyn jest kilka. Jeśli pozostawimy na chwilę z boku aspekt optymalizacji sklepu, to ciągle musimy pamiętać o tym, że Twoja branża się zmienia, a konkurencja się nasila. Ten trend widać niezmiennie w działaniach pozycjonerskich dla e-commerce. Twój sklep również podlega zmianom. Dochodzą i znikają nowe produkty oraz kategorie. Zmieniają się algorytmy Google, co także wpływa na Twoje pozycje.
Wracając do optymalizacji sklepu pod SEO – jest ona warunkiem koniecznym skutecznego pozycjonowania. Już dawno minęły czasy „taniego seo”, ale dzięki optymalizacji samej witryny, Twoje pozycjonowanie będzie realnie tańsze. Jeżeli już kiedyś zlecałeś audyt, po którym wprowadzono optymalizację, warto upewnić się, czy po kilku latach działania w obrębie sklepu nie zmniejszyły potencjału seo, np. czy nie masz problemów z duplikacją tekstów lub kanibalizacją fraz kluczowych. Czynników tych jest naprawdę wiele.
Doświadczenie pokazuje, że audyt sklepu internetowego należy powtarzać, bo zawsze można coś udoskonalić. Gdy pozycjonujemy naszych klientów, również wracamy do ustaleń oraz założeń by je aktualizować i osiągać jeszcze lepsze pozycje:-)
Sklep z realnym ruchem po audycie zyskuje jego kilku krotność
Zaufali nam