Daj się znaleźć w sieci
Czy chcesz, by Google polubił Twoją stronę lub sklep? Niech doceni zoptymalizowany kod strony, bo to podstawa, bez której trudno o sukces. Niech pokierują go wartościowe linki, które zapewnią wysokie i trwałe pozycje. Postaw na skuteczne pozycjonowanie – wiemy, jak to dla Ciebie zrobić!
Pozycjonowanie
Pomóż Google polubić Twoją stronę
Pomożemy wybrać najlepsze dla Ciebie frazy. Będziesz znać ich popularność i potencjalną wartość dla biznesu. W każdej chwili będziesz mógł zakończyć pozycjonowanie bez dodatkowych kosztów i ryzyka utraty uzyskanych pozycji.
Twoja domena będzie zyskiwać wysokie pozycje dzięki optymalizacji strony i kodu oraz przemyślanej strategii linkowania. Każda strona jest inna, lecz za wysokie pozycje odpowiadają jasne do zdefiniowania działania.
Od lat skutecznie pozycjonujemy strony i sklepy internetowe. Pracowaliśmy dla małych i dużych przedsiębiorców, firm lokalnych oraz ogólnopolskich. Wiemy, jak dobrać narzędzia, by Twoja strona rosła w Google.
Nad Twoją stroną będą pracowali pozycjoner i programista, którzy sprawnie udoskonalą kod pod potrzeby pozycjonowania. Działania na stronie są kluczem do szybszych wyników i lepszych rezultatów.
Jesteśmy w stałym kontakcie telefonicznym i mailowym. Na bieżąco możemy korygować nasze działania w oparciu o Twoje wytyczne. Co miesiąc otrzymasz również raport pozycji, by śledzić postępy naszych prac.
Już na wstępnym etapie zastanowimy się wspólnie, jak optymalnie zrealizować Twoje cele i jak skutecznie wyprzedzić konkurencję.
Skuteczne dotarcie do Twoich potencjalnych klientów poprzedzimy wnikliwą analizą. Twoja oferta, wyniki stron konkurencyjnych czy zainteresowania internautów to elementy, które mają kluczowe znaczenie dla naszych działań. Wspólnie wyznaczymy priorytety, a dobre frazy przełożą się na kontakty klientów lub konwersje w Twoim sklepie. Jedynie wartościowe biznesowo frazy przyniosą realne zyski z pozycjonowania strony.
Każda strona składa się z warstwy graficznej widocznej dla internauty oraz kodu widocznego dla Google. To jakość kodu strony i jego przystosowanie do SEO może realnie pomóc w uzyskaniu wysokich pozycji w wyszukiwarce. Zoptymalizujemy go, by Twoja strona osiągnęła najwyższe pozycje w możliwie najkrótszym czasie.
Wielu programistów nie uwzględnia optymalizacji kodu pod SEO w swojej pracy. W naszym zespole pracują programiści, więc oferujemy klientom optymalizację w ramach budżetu SEO. To dla Ciebie realna oszczędność oraz wygoda.
Jak ważna jest optymalizacja SEO, najlepiej obrazują powyższe screeny. Są to pozycje fraz dla strony fashionlight.pl, którą zoptymalizowaliśmy technicznie, zmieniliśmy jej strukturę i rozbudowaliśmy teksty. Pierwsze efekty, widoczne na screenie po lewej, przyszły już dzień po optymalizacji (!!!), hasła spoza TOP 100 zanotowały znaczne wzrosty, a kilka wskoczyło prosto do TOP 5. Screen po prawej stronie był robiony zaledwie 4 dni po optymalizacji, po tym czasie już wszystkie frazy były w TOP 5.
Umówiony budżet przeliczymy na konkretne zadania i optymalnie wykorzystamy. Twoje pieniądze przeznaczymy na:
Pomożemy Ci dotrzeć do Twoich potencjalnych klientów.
Trafnie wybrane frazy przyniosą Ci wartościowy ruch dużo wcześniej, niż uzyskamy topowe pozycje. To zasługa szeroko prowadzonych działań, od optymalizacji kodu, przez rozbudowanie contentu strony, aż po wartościowe linkowanie. Pozycjonowanie strony oparte na takich fundamentach wynosi w topy dużo więcej fraz, niż te przez nas wybrane. Takie działanie zwane jest budowaniem długiego ogona. Większość z tych fraz ma jednostkowo niewielki potencjał, ale łącznie przewyższa on zwykle potencjał fraz najmocniejszych.
Zobacz case study z naszych działań SEO dla strony internetowej kancelarii adwokackiej
Pozycjonowanie stron to jedna z najtańszych, a zarazem bardzo efektywnych metod promocji w sieci. Większość klientów trafia do Ciebie dzięki wyszukiwaniu tak zwanych kluczowych fraz w Google. Jest to najbardziej popularna wyszukiwarka w Polsce. Wysokie pozycje na ważne dla Ciebie frazy są gwarantem zainteresowania klientów. Praktyka pokazuje, że większość użytkowników sieci ogranicza swoje działania do sprawdzenia pierwszej, najdalej drugiej strony wyników w Google. Dlatego też tak istotne są skuteczne i profesjonalne działania SEO!
Promowanie stron to działanie marketingowe, a zatem im większą mamy konkurencję, tym trudniej uzyskać wyjątkowe wyniki. Niemniej jednak, niezależnie czy prowadzimy pozycjonowanie stron na Łódź, Warszawę, czy na całą Polskę, jest to zadanie w 100% realne i wykonalne. Inne są metody, często potrzeba więcej czasu i budżetu, ale skuteczne działanie jest zawsze możliwe, bowiem rywalizujemy z firmami, które, podobnie jak Ty, mają swoje słabe i mocne strony. Naszym zadaniem jest skuteczna promocja i budowanie atutów Twojej strony internetowej.
Pozycjonowanie stron to proces, który należy rozpocząć od optymalizacji. Zdobywanie linków i inne działania zewnętrzne mają zdecydowanie mniejszą moc niż naturalna wartość dobrze przygotowanej strony. Audyt SEO to nic innego jak analiza strony internetowej, wykonana celem wychwycenia mankamentów utrudniających skuteczne pozycjonowanie organiczne. Zdarza się, że podczas takiego audytu wychwytujemy działania, które nie były bezpieczne dla Twojej strony. Wykonanie audytu SEO to początek, po którym następuje wdrożenie zaleceń, a to początek wzrostów.
W pewnym sensie tak, ale tylko poprzez działania w obrębie strony. Warto rozpocząć przygotowanie do pozycjonowania strony poprzez jej wstępną optymalizację. Co ważne, oszczędza to często Twój czas i pieniądze. Rzadko zdarza się, by twórcy stron posiadali i stosowali w praktyce wiedzę, która ułatwia pozycjonowanie stron internetowych. Nasz audyt SEO już w trakcie realizacji strony pozwoli Ci bez kosztowo wdrożyć niezbędne zmiany w ramach poprawek zgłaszanych do twórców strony.
Jest to metoda, która polega na wykorzystaniu dużej ilości słów kluczowych powiązanych z Twoją firmą. Faktem jest, że wysokie pozycje strony na kilka kluczowych fraz to pomocne w biznesie, ale dość skromne wsparcie, bo ludzie wyszukują na różne sposoby. Google już dawno temu wykazało, że w wynikach wyszukiwania dominują frazy mało popularne i ich łączna suma stanowi 70-80% wszelkich wyszukiwań w sieci. Warto zatem działać szeroko, a profesjonalne pozycjonowanie stron w praktyce nigdy nie oznacza jedynie 5 fraz w TOP 5, liczy się tak zwany długi ogon.
Coraz częściej klienci dopytują o gwarancję na rezultaty pozycjonowania. Jest to w naszym odczuciu wynikiem wielu przygód, jakie Klienci mieli z przypadkowymi pozycjonerami. Problem polega na tym, że bezpieczne pozycjonowanie to proces, który nigdy nie trwa miesiąc, a szybkość postępów trudno na starcie przewidzieć. Choć pierwsze wyniki widać bardzo szybko. Mając na uwadze spokój naszych Klientów, nie wiążemy ich długoterminowymi umowami, bo to skuteczne pozycjonowanie stron oraz nasze zaangażowanie mają gwarantować, że Klienci z nami zostają, a nie groźba kar umownych. To, co z pewnością możemy Państwu zagwarantować, to uczciwe podejście i efekty, które nie znikną z chwilą zakończenia naszej współpracy.
Zdecydowanie nie. Linki możemy podzielić na wartościowe, bezwartościowe oraz szkodliwe. Nie wchodząc w szczegóły robocze, podkreślić należy, iż skuteczne pozycjonowanie to w praktyce świadome pozyskiwanie linków z dobrych jakościowo źródeł. Minęły już czasy, gdy każdy link był wartościowy. Dziś coraz więcej czasu podczas pozycjonowania zajmuje nam usuwanie toksycznych linków, których obecności Klienci nie są nawet często świadomi.
Zdecydowanie tak! Wyróżniamy dwa rodzaje linków follow oraz nofollow. Oba są niezbędne przy profesjonalnym pozycjonowaniu. Pozycja w Google zależy głownie od tych pierwszych. Te drugie podnoszą w pewien sposób wiarygodność witryny, bowiem naturalne pozyskiwanie linków nigdy nie będzie możliwe poprzez zdobycie kompletu linków follow. Wynika to z tego, iż często strony, z których linkujemy, nie pozwalają na zastosowanie linków follow.
Zdecydowanie tak! Google każdego roku podnosi rolę social media, a efektywne pozycjonowanie to często również profile na FB, Twitterze, Pinterest i wielu innych serwisach. Social media są czynnikiem rankingowym, którego rola w pozycjonowaniu stron będzie rosła. Google widzi, czy nasza strona zbiera lajki, czy mamy udostępnienia i czy jesteśmy obserwowani. Trend ten niewątpliwie się utrzyma i będzie miał duże znaczenie w skutecznych działaniach SEO.
Oczywiście, takie pozycjonowanie jest możliwe. W przypadku e-sklepów szczególnego znaczenia nabiera wykonanie profesjonalnego audytu SEO. Wynika to z faktu, iż typowy sklep ma kilkaset do kilkudziesięciu tysięcy produktów, czyli również podstron. W rezultacie dużo większe ryzyko, że część z nich negatywnie wpływa na pozycjonowanie sklepu internetowego. Sklepy www zawsze należy pozycjonować szeroko, gdyż dzięki temu wygenerujemy możliwie największy ruch organiczny.
Przede wszystkim każde działanie SEO powinno być bezpieczne. Nie możesz się narażać na ryzyko tzw. filtra od Google, który jest formą kary za niedopuszczalne praktyki. Należy zatem przestrzegać zasad bezpiecznego pozycjonowania stron i postępować aktywnie oraz odważnie. Google docenia urozmaicone działania, a zatem zdobywanie linków to jedynie jeden z kilkudziesięciu elementów.
Internauci, przeszukując zasoby sieci, pytają w Google o interesujące ich treści. Wyświetlanie wysokiej pozycji na określone frazy to przecież istota pozycjonowania stron www. Im bardziej popularna fraza, tym większa szansa, by pozyskać klienta. Popularność mierzymy liczbą zapytań i można ją sprawdzić w Planerze słów kluczowych AdWords udostępnionym przez Google. Na przykładzie frazy „pozycjonowanie stron” widać, że „pozycjonowanie Kraków” ma ponad 1300 zapytań miesięcznie, a „pozycjonowanie Łódź” zaledwie 320 zapytań. To pokazuje potencjał fraz, ale i miast. Z tej szybkiej analizy wynika, że warto, abyśmy w najbliższej przyszłości promowali nasze usługi także poza Łodzią :)
SEO od skrót oznaczający optymalizację strony pod kątem wyszukiwarek internetowych. Innymi słowy pozycjonowanie stron internetowych. SEM to działania marketingowe w wyszukiwarkach. Jest to zatem pojęcie szersze obejmujące SEO oraz działania PPC, czyli płatne za kliknięcie jak kampanie reklamowe AdWords. Nasza agencja zajmuje się zarówno działaniami SEO, jak i SEM.
Trudność pozycjonowania zależy od skali konkurencji na daną frazę. Najbardziej wymagające jest pozycjonowanie na całą Polskę. Łatwiejsze są zwykle frazy lokalne, jak „pozycjonowanie Łódź”. Drugim elementem kluczowym jest skala konkurencji w branży. Jak się domyślasz, rywalizacja w sieci między firmami pozycjonującymi strony jest wielokrotnie większa niż np. wśród kwiaciarni. Trudniejsza jest również praca na frazach ogólnych jak „pozycjonowanie stron” niż na frazach wąskich i wielowyrazowych, jak „profesjonalne i skuteczne pozycjonowanie stron Łódź”. Pytanie jednak, jakie są szanse, że ktoś wpisze tak długą frazę – zdecydowanie niewielkie.
Najlepsze są frazy realnie wykorzystywane przez internautów, a zatem bez udziwnień. Na przykładzie naszej usług, fraza „pozycjonowanie” jest nadto ogólna. Zdecydowanie lepsza będzie jednak fraza z określeniem lokalizacji lub cechy, np. „pozycjonowanie stron Łódź”. Zastanów się, po jakich frazach wyszukujesz swoją konkurencję. Poczuj się jak klient i sam znajdziesz najlepsze frazy. Dodatkowo możesz liczyć na nasze wsparcie i zmierzenie skuteczności fraz z użyciem niezbędnych narzędzi.
Nie, działania SEO to usługi zdalne i w praktyce nawet jeśli nasz Klient jest usytuowany dwie przecznice od naszego biura, spotkania są niezmiernie rzadkie. Siedziby większości Klientów zlecających nam pozycjonowanie to Warszawa, Katowice, Kraków, Wrocław i oczywiście Łódź, ale z przyjemnością zajmiemy się pracą dla Firm z każdego zakątka Polski :)
Pozycjonowanie lokalne polega na koncentracji działań na frazy związane z danym regionem i ma zastosowanie dla firm działających lokalnie. Promowanie strony fryzjera, warsztatu samochodowego itp., a zatem firm lokalnych na rynku wykraczającym poza dane miasto i najbliższe okolice byłoby w najlepszym razie nieskuteczne, a w praktyce bezcelowe.
Oczywiście, serdecznie zapraszamy do naszego biura w Łodzi :) Możemy również spotkać się w Twojej firmie, jeśli pracujesz w oklicach Łodzi. Dalsze wyjazdy poza Łódź są niestety ograniczone, co wynika z obłożenia projektami. Nasz adres: Gliniana 29/33 (wjazd od Rumuńskiej 24), lok.7 – Łódź.
Zaufali nam