Branża: E-commerce / Oświetlenie
Czas: 10 miesięcy
Cel: Zwiększenie sprzedaży online
Brightlife to sklep internetowy, który oferuje 2000 modeli nowoczesnego oświetlenia. Firma jest wyłącznym importerem lamp marek Ozcan, Avonni oraz Lucea.
Prezentacja produktów w otoczeniu, w jakim mogą być użytkowane, zwiększa skuteczność sprzedaży. Posiadając jedynie proste zdjęcia produktowe, wykonaliśmy atrakcyjne fotomontaże.
Przedstawiliśmy produkty w aranżacjach dopasowanych do aktualnych trendów wnętrzarskich. Bardzo skrupulatnie dobieraliśmy zdjęcia stockowe do każdej aranżacji. Dzięki temu mogliśmy wydobyć potencjał produktów i dać możliwość odbiorcom obejrzenia lamp we wnętrzach o różnych stylach.
Dla urozmaicenia publikowanych treści i utrzymania zainteresowania odbiorców wprowadziliśmy posty z poradami wnętrzarskimi. Takie działanie pozwala uniknąć nadmiaru treści sprzedażowych na profilu.
51 097 unikalnych wizyt w sklepie internetowym uzyskaliśmy przy pomocy skutecznych postów sprzedażowych z wyraźnym CTA (wezwanie do działania) skierowanych do osób o zachowaniach podobnych do obecnych klientów Brightlife.
W ciągu 10 miesięcy działań według precyzyjnie określonej strategii reklamowej osiągnęliśmy 1531% zwrotu z wydatków na reklamę (ROAS). Ten wynik uzyskaliśmy dzięki wykorzystaniu danych z Pixela Facebooka oraz zaawansowanego remarketingu.
Dzięki wdrożeniu nowego sklepu internetowego i skutecznym, stale optymalizowanym działaniom reklamowym na Facebooku uzyskaliśmy 144 581,80 zł przychodu z 9445 zł całkowitego budżetu reklamowego, a kampania wciąż przynosi coraz lepsze efekty. Świadczą o tym wysokie wzrosty ROAS, które obserwujemy w niemal każdym miesiącu:
Opowiedz nam, czego potrzebujesz. Możesz liczyć na nasze pomysły i pomoc.
Komentarze
Powiązane zobacz więcej
wpisyZaufali nam
Dodaj komentarz