(function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src= 'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); })(window,document,'script','dataLayer','GTM-NDVMR27');

Brightlife Facebook

Branża: E-commerce / Oświetlenie
Czas: 10 miesięcy 
Cel: Zwiększenie sprzedaży online 

Brightlife - 10 miesięcy współpracy w liczbach

Brightlife - 10 miesięcy współpracy w liczbach

Brightlife to sklep internetowy, który oferuje 2000 modeli nowoczesnego oświetlenia. Firma jest wyłącznym importerem lamp marek Ozcan, Avonni oraz Lucea.

Sytuacja początkowa

  • Brak materiałów poza zdjęciami produktowymi.
  • Działania na Facebooku prowadziliśmy już wcześniej, ale uzyskanie satysfakcjonujących nas efektów utrudniał przestarzały sklep i ograniczony asortyment.
  • W kwietniu 2020 roku uruchomiliśmy nowy sklep dla Brightlife, jednocześnie klient poszerzył asortyment o produkty marki Lucea.
  • W naszym case study prezentujemy efekty od momentu utworzenia nowego sklepu, czyli od kwietnia 2020 roku do stycznia 2021, aby zmiana sklepu i asortymentu nie zaburzała wyników.

Prezentacja produktów

Prezentacja produktów w otoczeniu, w jakim mogą być użytkowane, zwiększa skuteczność sprzedaży. Posiadając jedynie proste zdjęcia produktowe, wykonaliśmy atrakcyjne fotomontaże.

Przedstawiliśmy produkty w aranżacjach dopasowanych do aktualnych trendów wnętrzarskich. Bardzo skrupulatnie dobieraliśmy zdjęcia stockowe do każdej aranżacji. Dzięki temu mogliśmy wydobyć potencjał produktów i dać możliwość odbiorcom obejrzenia lamp we wnętrzach o różnych stylach.

Dla urozmaicenia publikowanych treści i utrzymania zainteresowania odbiorców wprowadziliśmy posty z poradami wnętrzarskimi. Takie działanie pozwala uniknąć nadmiaru treści sprzedażowych na profilu.

Ruch

51 097 unikalnych wizyt w sklepie internetowym uzyskaliśmy przy pomocy skutecznych postów sprzedażowych z wyraźnym CTA (wezwanie do działania) skierowanych do osób o zachowaniach podobnych do obecnych klientów Brightlife.

Sprzedaż

W ciągu 10 miesięcy działań według precyzyjnie określonej strategii reklamowej osiągnęliśmy 1531% zwrotu z wydatków na reklamę (ROAS). Ten wynik uzyskaliśmy dzięki wykorzystaniu danych z Pixela Facebooka oraz zaawansowanego remarketingu.

Dzięki wdrożeniu nowego sklepu internetowego i skutecznym, stale optymalizowanym działaniom reklamowym na Facebooku uzyskaliśmy 144 581,80 zł przychodu z 9445 zł całkowitego budżetu reklamowego, a kampania wciąż przynosi coraz lepsze efekty. Świadczą o tym wysokie wzrosty ROAS, które obserwujemy w niemal każdym miesiącu:

ROAS dla poszczególnych miesięcy

  • kwiecień 735%
  • maj 764%
  • czerwiec 1269%
  • lipiec 2185%
  • sierpień 1054%
  • wrzesień 1474%
  • październik 1792%
  • listopad 2793%
  • grudzień 1621%
  • styczeń 2988%

Szukasz profesjonalnych rozwiązań?

Opowiedz nam, czego potrzebujesz. Możesz liczyć na nasze pomysły i pomoc.

Komentarze

Dodaj komentarz

Zaufali nam