(function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src= 'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); })(window,document,'script','dataLayer','GTM-NDVMR27');

Zwoltex Facebook

Branża: E-commerce / Tekstylia domowe
Czas: 6 miesięcy
Cel: Zwiększenie sprzedaży online 

Zwoltex - 12 miesięcy współpracy w liczbach

Zwoltex - 12 miesięcy współpracy w liczbach

Zwoltex to firma z tradycją i lider w branży tekstylnej działający od 1946 roku. Jego niezmienną od lat misją jest tworzenie produktów najwyższej jakości, opartych na autorskich technologiach. Współpracę rozpoczęliśmy w lipcu 2019 roku i trwa nieprzerwanie również w 2022 roku.

Sytuacja początkowa

  • Działania przed podjęciem z nami współpracy obejmowały pozycjonowanie oraz okazjonalnie - reklamy Google i reklamy radiowe.
  • Firma podjęła wcześniej także próbę działań w Social Mediach, jednak z powodu niewielkich rezultatów zostały one porzucone. 

Nasze działania

  • Publikacja 3 postów tygodniowo - postawiliśmy na spójne i atrakcyjne grafiki oraz treści dopasowane do grupy docelowej.
  • Moderacja komentarzy i wiadomości w Messengerze.
  • Aktywizacja społeczności poprzez organizowanie konkursów oraz zabaw.
  • Obsługa reklam Facebook Ads z użyciem zaawansowanej analityki opartej na Facebook Pixel i sztucznej inteligencji.

Ruch

29 608 odwiedzin w sklepie internetowym to wynik, który uzyskaliśmy dzięki skutecznym postom sprzedażowym, wyraźnym wezwaniom do działania i stosowaniu zaawansowanego targetowania reklam, również z wykorzystaniem algorytmów doboru osób o profilu zbliżonym do obecnych klientów.

Sprzedaż

6 miesięcy skrupulatnie zaplanowanych działań przyniosło 1269% zwrotu z wydatków na reklamę (ROAS). Przy kampaniach nastawionych na sprzedaż wykorzystaliśmy dane z narzędzi analitycznych (Pixel i API konwersji) oraz zaawansowany remarketing dostosowany do różnych poziomów lejka sprzedażowego. Pozwoliło to na generowanie w sklepie internetowym 1959 transakcji z samego Facebooka, a w rekordowym miesiącu 451 zakupów!

Zasięg i aktywność

W ciągu 6 miesięcy dotarliśmy do 406 983 unikalnych odbiorców. Poza płatną reklamą, zasięgi i aktywność wzmacnialiśmy angażującymi i wizerunkowymi postami oraz działaniami dodatkowymi, takimi jak organizacja konkursów czy User Generated Content.

Szukasz profesjonalnych rozwiązań?

Opowiedz nam, czego potrzebujesz. Możesz liczyć na nasze pomysły i pomoc.

Komentarze

Dodaj komentarz

Zaufali nam