Stimeo: Producent Domków letniskowych, ogrodów zimowych, zadaszeń tarasu, oraz pergoli.
Okres pod lupą: 5 miesięcy
Cel: Zwiększenie ilości zamówień poprzez Lead Ads
Stimeo to polski producent domków letniskowych, ogrodów zimowych, zadaszeń tarasów oraz innej architektury ogrodowej. Misją marki jest dostarczanie solidnych, trwałych konstrukcji, które umożliwiają wypoczynek i relaks na swojej posesji bez względu na pogodę.
Zwiększenie ilości zamówień poprzez Lead Ads:
Kampanie podzieliliśmy na dwie części. Pierwsza zbierała kontakty do osób, które były zainteresowane postawieniem na swojej działce drewnianego domku, a druga zbierała osoby zainteresowane zadaszeniem tarasu czy ogrodem zimowym.
W pierwszym miesiącu działań zebraliśmy tylko 47 formularzy, gdzie kwota za jednego leada wyniosła aż 17,02 zł. Była to pierwsza tego typu kampania na tym koncie, więc Facebook miał sporo do nauczenia się, zanim dotarł do odpowiednich osób.
Przykładowo w sierpniu zebraliśmy 240 kontaktów i koszt jednego leada wyniósł nas 3,33 zł!
Kampania na pozyskiwanie leadów (kontaktów od użytkowników potencjalnie zainteresowanych ofertą) trwała 5 miesięcy: od 10.06 do 31.10.2022 roku i dalej jest kontynuowana. Lead Ads były również wspierane przez kampanię ruch.
Wyniki zebrane przez 5 miesięcy wyglądają następująco:
Opowiedz nam, czego potrzebujesz. Możesz liczyć na nasze pomysły i pomoc.
Komentarze
Powiązane zobacz więcej
wpisyZaufali nam
Dodaj komentarz