Branża: E-commerce / Zdrowie
Czas: 12 miesiący
Cel: Zwiększenie sprzedaży online
Na koncie klienta wdrożono liczne kampanie zakupowe oraz typu search. W wyniku optymalizacji i blokowania kampaniii nie spełniających założeń rentowności powstał trzon konta wokół którego prowadzono dodatkowe okresowe kampaniae związane z sezonowością produktów.
Z racji koncentracji na uzyskaniu wysokiej wartości ROAS produkty były poddawane częstej weryfikacji rentowności. Słabsze blokowana, by przy kolejnej zmianie sezonu powrócić do ponownych testów. W ten sposób cały asortyment płynnie uwzględniał sezonowość sprzedaży.
Finalnie dla kampanii Google Ads uzyskaliśmy w 2023 roku rentowność przekraczająca założenia przedstawione przez Klienta,a ROAS dla kolejnych 12 miesięcy wyniósł 1448%
Opowiedz nam, czego potrzebujesz. Możesz liczyć na nasze pomysły i pomoc.
Komentarze
Powiązane zobacz więcej
wpisyZaufali nam
Dodaj komentarz