Branża: E-commerce / artykuły dziecięce
Czas: 12 miesiący
Cel: Zwiększenie sprzedaży online
Podstawowym celem, któy postawił przed nami klient jest utrzymywanie maksymalnego dopuszczalnego kosztu reklamy. Koszt ten został określony dla różnych grup asortymentu. Dla przykłądu produkty w promocji, mają zdecydowanie ostrzejsze wymagania niż produkty będące asortymentem własnym producenta.
Z racji dużej dynamiki zmian w produktach branży dziecięcej, konieczny jest stały monitoring uzyskiwanych wyników. Dobra komunikacja z Klientem umożliwia płynne reagowanie na działania realizowane przez konkurencję.
W minionym roku uzyskaliśmy średni ROAS na poziomie 1398%. Przekłada się on na to, że każda z kampanii poruszała się wyznaczonych przez Klienta granicach rentowności, jednocześnie maksymalizując obroty. Najbardziej efektywna kampania z tych wysokoobrotowych uzyskała w tym okresie średni ROAS na poziomie 1917%, czyli koszt kliknięć stanowił 5,2% uzyskanego przychodu
Opowiedz nam, czego potrzebujesz. Możesz liczyć na nasze pomysły i pomoc.
Komentarze
Powiązane zobacz więcej
wpisyZaufali nam
Dodaj komentarz